Voor relaties van HVMS en Quorum Vve Management

Uw belang en wensen staan bij HVMS voorop
Betaalbaar oplossen van kleine service klusjes
Er kan efficiënter gewerkt worden

Waarom HMVS Service?

Vanuit onze jarenlange ervaring in vastgoedmanagement en VVE beheer blijkt dat er in de dagelijkse praktijk veel ‘kleine’ klussen zijn die naar verhouding erg tijd intensief zijn door de bijkomende planning en organisatie. De reguliere aannemers en leveranciers helpen ons graag maar zijn niet gespecialiseerd in ons vakgebied waardoor de kleinere klussen vaak relatief veel tijd en aandacht vergen.

Resultaat; veel handelingen en planning rondom de kleinere klussen die wij voor onze relaties onder beheer kunnen hebben. Met onze vaste aannemers en leveranciers pakken wij alles op voor u zodat de kwaliteit en communicatie op niveau blijft. Belangrijk voor u als opdrachtgever of betrokkenen, belangrijk voor ons inzicht in het dossier van uw gebouw!

Daarom HVMS Service!

Betaalbaar oplossen van kleine klussen doormiddel van efficiënte werkverdeling, verkortte aanrijtijden en minder voorbereidingsplanning.
Ons doel is om ervoor te zorgen dat u als klant de voordeligste service krijgt maar wel van professionele vakmensen, die samen met u de beste oplossing voor uw klus willen vinden. Doordat wij van HVMS Service zelf alles coördineren is de communicatie en uitvoering voor u als klant optimaal.
Ook vinden wij het erg belangrijk om goed inzicht te hebben op de complexen in ons beheer. Doormiddel van HVMS Service hebben we altijd vinger aan de pols bij het beheer van uw pand.

Welke klussen kan HVMS service aan ?

Zoals gezegd is HVMS Service bedacht voor de “klein” klussen. Nu is dat een heel breed begrip en heeft ieder daar een eigen invulling bij, daarom zullen wij altijd vooraf zelf beoordelen of de gevraagde dienst uitvoerbaar is voor ons team. Grofweg kan gezegd worden dat er geen specialistisch werk wordt aangenomen, hierbij te denken aan installatiewerk van gas, water en verwarming, werkzaamheden rondom meterkast en elektrasysteem. Ook rioolwerk , constructieve zaken en in het algemeen groter werk past niet binnen de serviceverlening.

Hoe werkt het ?

Alleen samen komen we tot een goed resultaat. Daarom vragen wij van u als klant een zo compleet mogelijke voorbereiding. Wij helpen u hier uiteraard graag bij, hiernaast vind u een klus- formulier welke u makkelijk kunt invullen. Een duidelijke toelichting van de klus en het toevoegen van foto’s is voor ons belangrijk om een beeld te vormen van de opdracht. Na uw aanvraag nemen wij zo snel als mogelijk contact met u op om zaken te bespreken of om meteen een afspraak in te plannen.

U weet zodoende altijd wie er aan de deur komt en wanneer, wel zo vertrouwd en veilig.

Bij het klus formulier zal u vooraf gevraagd worden akkoord te gaan met de kostenopgave van de “basiskosten volgens onderstaande opgave”. Deze kosten zullen door de monteur ter plaatse worden afgerekend middels een pinbetaling die wordt ondersteund door uw opgave en overzicht wat de monteur aan u toont.

Hoe wordt er afgerekend ?
Relatie HVMS vastgoedmanagement
Voor relaties van HVMS – vastgoedmanagement wordt middels de verstrekte opdracht een werkbon aangemaakt die met een factuur intern via de lopende dienstverlenging wordt afgewikkeld.

Nieuwe klant
Er wordt direct ter plaatse afgerekend per pin betaling zoals dit is vermeld in de informatiebijlage over de werkwijze en afhandeling.

Service aanvragen

    11 + 8 =

    Wat zijn de kosten?

    Om de klussen tegen overzichtelijke kosten te kunnen aanbieden is vooral efficiëntie van groot belang. Om zo min mogelijk tijd verloren te laten gaan zullen wij de aanvragen beoordelen en een route inplannen waarbij ook andere aanvragen behandelt kunnen worden zodat er zo min mogelijk tijd verloren gaat, want; tijd is geld! En hier profiteert u als klant direct van !
    De basiskosten zijn als volgt opgebouwd.

    Aanname en beoordelen van de klus 10 minuten
    Plannen en organiseren 10 minuten
    Aan- en afrijden 30 minuten
    Administratie, afronden en communicatie 10 minuten
    Uitvoeren werkzaamheden 30 minuten
    Kosten startpakket € 130,00
    Meertijd wordt per 15 min doorberekend ad € 17,50
    Exclusief btw en bijkomende benodigde materialen !

    Hoe wordt er afgerekend ?

    Relatie HVMS vastgoedmanagement
    Voor relaties van HVMS – vastgoedmanagement wordt middels de verstrekte opdracht een werkbon aangemaakt die met een factuur intern via de lopende dienstverlenging wordt afgewikkeld.

    Nieuwe klant
    Er wordt direct ter plaatse afgerekend per pin betaling zoals dit is vermeld in de informatiebijlage over de werkwijze en afhandeling.